آموزش After Effects CS3
فصل اول : نصب نرم افزار After Effects Cs3
- سیستم مورد نیاز برای نصب - نصب نرم افزار - اجرا و فعال سازی نرمافزار - مدیریت نرم افزار - استفاده از راهنمای نرم افزار
فصل دوم : شروع کار با After Effects Cs3
- روند کلی کار در نرم افزار - رابط کار با نرم افزار - فضاهای کاری - فایلهای پروژه - ذخیره سازی پروژه ها
فصل سوم : وارد کردن فایل ها به یک پروژه
- اضافه کردن فایل های خام - کار با فایلهای دارای خاصیت شفافیت - استفاده از سکانس ها - مدیریت فایلهای خام به کمک پنل Project
فصل چهارم : کار با Composition ها و لایهها
- تعریف و ایجاد یک Composition - اضافه کردن مدیا ها به Composition - کار با پنل Composition - کار با لایه ها و مفهوم آنها
- مرتب سازی و تنظیم لایه ها - ترکیب چند مدیا درون یک Composition - انواع مارکر ها
فصل پنجم: نوار زمانی
- تعریف و استفاده از نوار زمانی - مدیریت لایه ها درون پنل نوار زمانی -
مرتب کردن لایه ها در نوار زمانی - واحد های زمانی مختلف قابل استفاده در
نوار زمانی
فصل ششم : انیمیشن سازی
- مفهوم فریمهای کلیدی و نقاط میانی - نمایش یک انیمیشن در نرمافزار - انتخاب ، جابجائی و تغییر فریمهای کلیدی در نوار زمانی
- انیمیشن سازی موقت یک شی درون Composition - انیمیشن سازی بر روی خاصیت شفافیت یک شیء - انیمیشن سازی بر روی خاصیت اندازه یک شیء
- انیمیشن سازی بر روی خاصیت دوران یک شیء - انیمیشن سازی به کمک Anchor
Point محدوده کاری در نوار زمانی - حرکت بین فریمهای کلیدی در یک انیمیشن
فصل هفتم : جلوه های ویژه
- بررسی و اعمال جلوه های ویژه - دسترسی به اطلاعات مربوط به جلوههای ویژه - استفاده از افکت Blur - استفاده از افکتهای Distor
- استفاده از افکتهای Glow و Light - استفاده از افکت Shatter - تصحیح رنگ و نور تصاویر - استفاده از مجموعه افکتهای Generate
فصل هشتم : کار با نوشته ها
- اضافه کردن نوشته ها - قالب بندی نوشته ها - انیمیشن سازی نوشتهها - محدوده ایمن برای نمایش نوشته ها و انیمیشن ها
فصل نهم : ویرایش ویدئو ها در نرم افزار
- برش دادن ویدئو ها - کار با پنل های Footage و Layer - ویرایش Slip - Split کردن یک لایه - تغییر مدت زمان یک کلیپ در نوار زمانی
فصل دهم : کار با Matte ها ، Mask ها Key ها
- کار با ماسک های لایه - کار با Matte ها - کار با Key ها
فصل یازدهم: کار با صدا
- استفاده از صدا - کار با صدا در نوار زمانی - مارکرها و نحوه اعمال آنها
در یک صدا - میکس و ترکیب صدا در نرم افزار - هماهنگ کردن صدا با تصویر در
یک پروژه
فصل دوازدهم : فضای کار سه بعدی
- بعد سوم و تاثیر آن در نرم افزار - انیمیشن سازی نوشته ها در فضای سه بعدی - تعریف و استفاده از نور و دوربین
فصل سیزدهم : گرفتن خروجی از پروژهها
- گرفتن خروجی بصورت فیلم - گرفتن خروجی بصورت Clip Note - گرفتن خروجی در
ساختارهای مختلف بصورت همزمان - گرفتن خروجی برای Ipod و PSD
- گرفتن خروجی برای انواع دستگاههای موبایل به کمک Device Central