خرید عینک ویفری

با خرید عینک ویفری از دوستانتان متمایز باشید ارسال یکروزه گارانتی عدم رضایت سه روزه

خرید عینک ویفری

با خرید عینک ویفری از دوستانتان متمایز باشید ارسال یکروزه گارانتی عدم رضایت سه روزه

آموزش اسکریپت نویسی در فلش

آموزش اسکریپت نویسی در فلش

آموزش اسکریپت نویسی در فلش

فصل اول : ارتباط با متغیر‌ها و Movie Clip ها
- ارتباط با Movie Clip - تعیین خصوصیات Movie Clip - متغیر ها - تعیین نوع داده - استفاده از دستور Trace - توضیحات (Comment )
فصل دوم : استفاده از توابع
- توابع - استفاده از توابع - نوشتن توابع - توابع ماژولار - توابع بازگشتی
فصل سوم : پاسخ به رویدادها
- انواع رویدادها - استفاده از Listener - ء Event Handler ( کنترل کننده رویداد ) - پاسخ به رویدادهای ماوس - پاسخ به رویدادهای کیبورد
- ایجاد اتصال به یک وب سایت - استفاده از Enter Frame برای ایجاد انیمیشن - استفاده از Time برای کنترل انیمیشن
فصل چهارم : کلاس ها
- مفهوم کلاس‌ها - نوشتن یک کلاس سفارشی - بسط یک کلاس موجود - متد‌ها - متد‌ها و خصوصیات Private و
Public - قرار دادن یک شیء در Time Line - تعریف یک کلاس مستند - تعیین مسیر کلاس - ایجاد کلاس‌های مفید
- قرار دادن یک شیء در Time Line - تعریف یک کلاس مستند - تعیین مسیر کلاس - ایجاد کلاس‌های مفید
فصل پنجم : تصمیم گیری و تکرار
- دستورات شرطی - ایجاد یک دستور شرطی - عملگرهای شرطی - استفاده از عملگرهای شرطی - دستورات شرطی متناوب - نوشتن شروط مرکب
- حلقه‌ها ( Loop ) - ایجاد یک حلقه استفاده از حلقه برای ایجاد نمونه‌هائی از یک کلاس - جایگذاری نمونه های ایجاد شده با استفاده از حلقه
فصل ششم : توابع ریاضی
- کلاس‌های مربوط به ریاضی - استفاده از عملگر‌های ابتدائی ریاضی - تولید اعداد تصادفی - تکنیک‌های گرد کردن اعداد
فصل هفتم : متون و آرایه ها
- ایجاد یک فیلد متنی - قالب بندی فیلد متنی - گرفتن داده‌های موجود در یک فیلد متنی - بارگذاری یک فایل متنی خارجی
- اسکرول نمودن فیلد متنی - آرایه‌ها - استفاده از آرایه‌ها برای ایجاد یک بازی - تکمیل بازی
فصل هشتم : ایجاد یک بازی فکری
- ایجاد یک برنامه کاربردی - نوشتن کلاس Memory Card - نوشتن کلاس Memory Game - افزودن گرافیک به کارت‌ها - جایگذاری کارت‌ها
- حذف کارت‌های مشابه - Reset کردن کارت‌ها - مدیریت کارت‌های غیر مشابه - تعیین یک پیروزی - افزودن کارت‌های اضافی - قرارگیری تصادفی کارت‌ها
فصل نهم : ابزارهای گرافیکی و انیمیشن
- ترسیم با کدنویسی - تغییر رنگ - ایجاد تغییر رنگ تصادفی - متحرک‌سازی تغییرات رنگ - استفاده از فیلتر‌ها - تغییر خصوصیات فیلتر‌ها - متحرک‌سازی فیلتر‌ها
فصل دهم : کار با چندرسانه‌ای ‌ها
- بارگذاری تصاویر و فیلم‌های Flash خارجی - برقراری ارتباط با فیلم بارگذاری شده - بارگذاری صدا - اجرا و متوقف کردن صدا
- توقف و اجرای مجدد صدا - تنظیم شدت صوت - اتصالات ویدئویی Flash - بارگذاری ویدئو - کنترل پخش ویدئو
فصل یازدهم : افزودن تعاملات پیشرفته
- نگاهی به بازی Drag & - پیدا کردن برخورد‌ ها - پاسخ به برخوردها - تعیین یک بازی موفق - افزودن سایه - قرار دادن تصادفی اشیاء


نام کالا : آموزش اسکریپت نویسی در فلش     قیمت : 6,500 تومان
خرید   آموزش اسکریپت نویسی در فلش
کد : 030070010015     تعداد مشاهده : 13     وزن : 95 گرم     فروشنده : اندیشه نوین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد